במלחמה, חייבים להיות יצירתיים, בבית ובעסק
ניהול שיווק מקצועי הוא לשים מפקד מקצועי שיידע להוביל את העסק שלך באופן שבו מתמודדים המותגים הגדולים בזמן משבר
אורי בר, סמנכ״ל שיווק במיקור חוץ
ניהול שיווק במיקור חוץ מביא את הניהול האובייקטיבי,
החסכני והמניב. ניהול שהופך חברות יציבות למצליחות.
זה לא ייעוץ, זה לא מסמך אסטרטגי, זאת העבודה עצמה.
אסטרטגיה, תקציב, יעדים,
מדדים וקריאייטיב
צוות מיומן ומנוסה ממיטב אנשי
המקצוע בהתאם לתוכנית
השיווק
ניהול צוות, ניהול תקציב, דיווח
שוטף למנכ״ל ופיקוח על
התוצאות העסקיות
שיווק ומכירות, בדיוק כמו ניהול עסק, הוא מקצוע מורכב, במיוחד היום. אם לא מנהלים אותו נכון, לא רק שמדממים כסף, לא מנצלים את הפוטנציאל של העסק. גם אם מנהלים את השיווק נכון, מגיעים לשלב שזה פשוט גדול מדי, צריך להכניס מישהו שיקח את המושכות.
לעסק שלך יש שירות או מוצר נהדר, הוא חייב לממש את הפוטנציאל העסקי שלו.
הוא יכול וראוי לעלות למגרש של המותגים הגדולים.
שיווק ומכירות, בדיוק כמו ניהול עסק, הוא מקצוע מורכב, במיוחד היום. אם לא מנהלים אותו נכון, לא רק שמדממים כסף, לא מנצלים את הפוטנציאל של העסק. גם אם מנהלים את השיווק נכון, מגיעים לשלב שזה פשוט גדול מדי, צריך להכניס מישהו שיקח את המושכות.
לעסק שלך יש שירות או מוצר נהדר, הוא חייב לממש את הפוטנציאל העסקי שלו.
הוא יכול וראוי לעלות למגרש של המותגים הגדולים.
במציאות התעסוקתית של היום, לשכור סמנכ״ל שיווק במשרה מלאה היא
פעולה מורכבת, שודדת זמן, בעלת סיכונים ובעיקר יקרה.
הפיתרון: סמנכ״ל שיווק במיקור חוץ. להיות עם ולהרגיש בלי.
מתחרה על התפקיד בכל חודש מחדש, בכפוף לתוצאות, כמו כל ספק רעב.
יד ימין של המנכ״ל, עובד החברה, לא ספק או יועץ, עובד מלא של הארגון.
לא על ה״פיי רול״ של החברה, ללא תנאים סוציאלים, רכב, חופשה, קרן השתלמות, פיצויים ועוד
מנהל הקריאייטיב של סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO Internet marketing חלוצת השיווק מבוסס תוצאות בישראל. בין המותגים: אבן קיסר, קבוצת כמיפל, ההתאחדות הישראלית לכדורגל, מאסטרכארד וקבוצת מלח הארץ.
דובר ומייסד מחלקת יחסי הציבור של קופת חולים לאומית.
דובר בית החולים אסותא.
מנהל פעילות השיווק הבינלאומית של מותג ה-Globalesim.app eSIM.
סמנכ״ל שיווק של חברת התקשורת הישראלית NeptuCom.
בעל ניסיון רב בפיתוח, ניהול ויצירה של שיווק, פרסום ויחסי ציבור פורצי דרך במגוון רחב של תחומים. מחזיק בתואר B.A בתקשורת ומדעי המדינה ו-M.A בשיווק פוליטי ומדיניות ציבורית. מנהל שיווק, פרסומאי ויועץ תקשורת עם למעלה מ-20 שנות ניסיון.
אסטרטג ראשי של סוכנות השיווק הדיגיטלי GORNI של קבוצת פישמן. אחראי על יצירת קמפיינים למותגים הגדולים בישראל: HOT, CAL, TOYSRUS, הום סנטר, בסט ביי, המשביר לצרכן, רנו, קרליין, סודה סטרים, ניסאן, קבוצת ביופט: בונזו, לה קט ועוד.
ההתאחדות הישראלית לכדורגל
אסטרטגיה יצירתית היא ברוב המקרים שם המשחק. קמפיין נבחרת ישראל בכדורגל למוקדמות יורו 2016.
המטרה: גיוס עם ישראל לבוא לעודד את הקבוצה, לא רק אוהדי כדורגל.
התוצאה: כל הכרטיסים נמכרו, היציאים מולאו.
קיץ 2023, שיא עונת התיירות הישראלית באירופה. שיווק ממוקד ברשתות חברתיות. המתכון: פשטות במסר, פשטות בהפקה, פשטות בתקציב. מאות חבילות נופש נמכרו לישראלים.
הוצאה: 90,000 ש״ח
הכנסה: 1,800,000 ש״ח
792%: ROI
ניהול שיווק בינלאומי של מותג esim מהגדולים בעולם.
הסבת אתר המכירות למכונת מסחר באמצעות מהלכים שיווקים אינטיליגנטים.
73% עלייה במכירות בשנה אחת
גדילה של 175% בהכנסות
ניתוח שוק
בכלים החדשים ביותר
אפיון הסביבה השיווקית
באמצעות מודלים מוכחים
ניתוח
הזדמנויות עסקיות
ניתוח
התחרות והמתחרים
הצבת מטרות
חזון, מיצוב ומכירה
התנהגות צרכנים
גיבוש קהלי היעד
ובניית פרסונות
מציאת הבידול
והיתרון המוצרי
מיצוב
יצירה וגיבוש
תפיסת המותג
ניתוח שוק
בכלים החדשים ביותר
אפיון הסביבה השיווקית
באמצעות מודלים מוכחים
ניתוח הזדמנויות
עסקיות
ניתוח התחרות
והמתחרים
הצבת מטרות
חזון, מיצוב ומכירה
התנהגות צרכנים
גיבוש קהלי היעד
ובניית פרסונות
מציאת הבידול
והיתרון המוצרי
מיצוב
יצירה וגיבוש
תפיסת המותג
יצירת תוכנית פרסום
מתוקצבת ובניית גאנט
עבודה שנתי
ניהול מכרזי ספקים
ועבודת ספקים
ניהול ובקרה תקציבית
של פעילות השיווק
מול עבודת המכירות
יצירת קריאייטיב
וניהול צוותי הקריאייטיב